REGULAMIN SKLEPU
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy działający pod adresem https://laverdesign.pl prowadzony jest przez firmę La Ver wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG) Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 9223066271. Adres mailowy do kontaktu: kontakt@laverdesign.pl
- Strona i sklep funkcjonują na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie
- Przedstawione informacje znajdujące się na stronie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Sklep zastrzega, iż zdjęcia oferowanych towarów, znajdujące się na stronach internetowych Sklepu, są jedynie zdjęciami przykładowymi i towar może nieznacznie odbiegać w zakresie barwy lub wielkości od tych przedstawionych na zdjęciach w zależności od ustawień monitora, za co Sklep nie ponosi odpowiedzialności.
- Produkty są rzeczami nieprefabrykowanymi, wytworzonymi według specyfikacji Kupującego, na jego indywidualne zamówienie oraz służą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb w rozumieniu art. 38 pkt 3) ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumentach (Dz. U. z 2014 r., nr 827)
- Przez dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Każdy Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu przed złożeniem zamówienia. Warunkiem złożenia zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania zamówienia.
- LaVer zobowiązuje się do dostarczenia produktów bez wad
SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Klient może złożyć zamówienie poprzez:
a) stronę internetową,
b) kontakt mailowy. - Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany produktów oraz cen produktów znajdujących się na stronie sklepu i w przedstawianej ofercie oraz przeprowadzenia i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży w dowolnym czasie
- Kody promocyjne nie łączą się
- Jeżeli zamówienie było składane w sposób inny niż przez stronę sklepu, Klient oświadcza, że akceptuje Regulamin przy wysyłaniu szczegółów zamówienia.
- Płatność za zamówienie odbywa się przed wysłaniem projektu.
- Klient zobowiązany jest do podania wszelkich niezbędnych danych i wybranych opcji do realizacji zamówienia
- La Ver, po otrzymaniu zamówienia, zobowiązuje się do wysłania wstępnego projektu na wskazany adres mailowy w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty lub wysłania potwierdzenia płatności. Zamówienia złożone po godzinie 17:00 rozpatrywane są dopiero następnego dnia.
- Projekt przesyłany jest w formacie .jpg lub .pdf i zawiera znak wodny La Ver.
- Klient ma obowiązek zapoznania się z projektem i sprawdzenia kompozycji, poprawności językowej, wyboru czcionki, zgodności danych.
- W przypadku wykrycia błędów, La Ver zobowiązuje się do naniesienia poprawek i ponownego wysłania projektu
- Powiadomienie przez Klienta o akceptacji projektu jest jednoznaczne z rozpoczęciem produkcji
- Klient zobowiązuje się do dostarczenia imion i nazwisk gości. Dane te muszą być odmienione. La Ver nie ponosi odpowiedzialności za brak odmiany lub błędnie odmienione dane dostarczone przez Klienta.
- Po akceptacji projektu La Ver nie ponosi odpowiedzialności za błędy ortograficzne, językowe, interpunkcyjne i merytoryczne. To samo dotyczy przesłanych przez Klienta danych zawartych w liście gości.
- Czas realizacji zamówienia podany jest w opisie produktu lub w korespondencji mailowej w przypadku wprowadzenia istotnych zmian lub projektu indywidualnego.
- W celu zapoznania się z jakością produktu: papieru, wydruku, dekoracji, kolorystyki, La Ver oferuje wysłanie próbki, które możliwe są do zamówienia na stronie. Próbki wysyłane są z losowo wybranymi danymi personalnymi oraz czcionkami.
- W przypadku innych personalizowanych produktów, Klient odpowiedzialny jest za poprawność przesłanych danych.
- Dodatki ślubne, tj. winietki, menu, karty stołów, itp., należy zamawiać co najmniej miesiąc przed ślubem. W przypadku złożenia zamówienia w późniejszym okresie, La Ver ma prawo odmówić realizacji zamówienia.
- Proces składania i realizacji zamówienia dodatków ślubnych jest identyczny jak przedstawiony proces składania zamówień zaproszeń w niniejszym Regulaminie (pkt. 1-15)
- Klient ma prawo do rezygnacji z realizacji zamówienia. La Ver zobowiązuje się do zwrócenia wpłaconej kwoty potrąconej o koszt przygotowania projektu.
- Koszt przygotowania projektu wynosi 60 zł i jest ponoszony tylko w sytuacji rezygnacji z zamówienia.
PŁATNOŚCI I DOSTAWA
- Ceny produktów przedstawione na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
- Na życzenie Klienta, La Ver wystawi fakturę VAT pod warunkiem podania do tego niezbędnych danych
- Klient ma możliwość opłacenia zamówienia w formie przelewu tradycyjnego.
- W przypadku płatności przelewem, wpłat należy dokonywać na rachunek bankowy firmy: La Ver, 31 1240 1112 1111 0011 0155 6672 Bank Pekao S.A. W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko i ewentualny numer zamówienia
- Klient zobowiązany jest do opłacenia zamówienia w ciągu 5 dni roboczych od momentu jego złożenia
- W przypadku nieopłacenia zamówienia w terminie, zamówienie zostaje anulowane.
- Koszty dostawy podane są w trakcie finalizacji składania zamówienia, a także w zakładce „Dostawa” na stronie sklepu
- Dostawa produktu przez firmę kurierską, zgodnie z deklaracją przewoźnika, trwa 1-3 dni robocze, z wyłączeniem dni wolnych od pracy.
REKLAMACJE I ZWROTY
- Produkty wykonane na zamówienie i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.
- Produkty niewymagające zmian i indywidualizacji można zwrócić w ciągu 14 dni od ich otrzymania bez podawania powodu.
- La Ver zobowiązuje się do zwrócenia poniesionych przez Klienta kosztów zakupu pomniejszonych o koszt wysyłki
- Zwrot produktu realizowany jest na koszt Klienta. La Ver nie zwraca kosztów transportu zwracanych produktów.
- Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumentach (Dz. U. z 2014 r., nr 827 Kupującemu będącemu konsumentem nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, gdyż przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności przesyłki ze złożonym zamówieniem po otrzymaniu paczki.
- Klient ma prawo złożyć reklamację w ciągu 7 dni od momentu otrzymania paczki.
- Klient zobowiązany jest skontaktować się ze sklepem i poinformować o chęci złożenia reklamacji uwzględniając wady i uszkodzenia produktu.
- Reklamowany produkt nie może być wysyłany za pobraniem.
- La Ver odmówi uznania reklamacji w przypadku, gdy reklamacja dotyczy jakiegokolwiek elementu, który jest zgodny z zaakceptowanym przez Klienta projektem, np. kolor i wielkość czcionki, błędna odmiana danych personalnych, błędy interpunkcyjne lub ortograficzne, kolor wstążki, wybór papieru, itp.
- La Ver odmówi uznania reklamacji w przypadku, gdy reklamacja dotyczy cech produktu, z którymi Klient mógł się zapoznać poprzez zamówienie próbki produktu, np. gramatura i odcień papieru, jakość wydruku, jakość i odcień wstążki, rozmiar produktu, itp.
- La Ver odmówi uznania reklamacji w przypadku stwierdzenia wad wynikających z przyczyn leżących po stronie Klienta lub osoby trzeciej
- Warunkiem realizacji roszczeń Klienta jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze oraz wypełnienie protokołu szkody w przypadku uszkodzenia lub braków towaru.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Informacje dotyczące ochrony danych osobowych dostępne są w >> POLITYKA PRYWATNOŚCI <<