Zaproszenia ślubne | papeteria okolicznościowa | La Ver

Poniżej prezentujemy proces składania zamówień na projekty gotowe.
Jeżeli jesteście zainteresowani stworzeniem projektu indywidualnego zapraszamy 
do zapoznania się z procesem realizacji tutaj oraz do kontaktu.
Pragniemy aby nasze projekty były dopracowane i spełniały Wasze oczekiwania
dlatego też zamówienia należy składać z odpowiednim wyprzedzeniem, 
produkcję poprzedza proces projektowania i akceptacji, który nie wlicza się w czas realizacji.

PROCES REALIZACJI

Wszelkie zamówienia możecie składać za pomocą formularza kontaktowego lub pisząc bezpośrednio na kontakt@laverdesign.pl Poniżej prezentujemy krok po kroku jak należy złożyć zamówienie poprzez stronę internetową.

Wybierzcie wzór z projektów gotowych, które możecie zobaczyć tutaj. Weźcie pod uwagę, że z powodu różnić wyświetlania kolorów przez monitory i ekrany produkty fizyczne mogą różnić się od tych prezentowanych na zdjęciach. Polecamy zamówienie próbki wybranego wzoru w celu zapoznania się z papierem, kolorystyką oraz jakością. Próbki wysyłane są w formie i układzie kolorystycznym prezentowanym na zdjęciu. Próbki dostępne są tutaj.

Po wybraniu projektu i dodaniu go do koszyka, macie możliwość wyboru różnych dodatków, np. dodatkowa karta, wklejka do koperty, stempel czy wstążka. Te i inne dodatki znajdziecie w zakładce - DODATKI -. Jeżeli chcecie dokonać modyfikacji projektu, np. w zakresie ilości kart lub dodania innych dodatków, które nie są oferowane w zakładce "Dodatki", zapraszamy do kontaktu przez formularz kontaktowy lub pisząc na kontakt@laverdesign.pl

Wraz z zakończeniem dodawania produktów do koszyka przechodzicie do złożenia i opłacenia zamówienia. Na podany adres e-mail wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia otrzymacie załącznik w formie pliku Excel. UWAGA! Mail potwierdzający wpłynięcie zamówienia wysyłany jest dopiero po naszym ręcznym potwierdzeniu, mail nie przychodzi automatycznie po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym. Załączony plik umożliwi Wam wprowadzenie wszelkich niezbędnych danych, tj. treść kart, listę gości, wprowadzenie informacji dot. kolorystyki poszczególnych kart, kopert oraz dodatków, itp. Wypełniony plik należy odesłać na adres kontakt@laverdesign.pl

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania pliku z niezbędnymi informacjami przygotujemy projekt do akceptacji. W tym momencie możemy wprowadzić poprawki, jednak ich ilość ograniczona jest do trzech zmian. Kolejne poprawki są dodatkowo płatne, koszt ten zależy od wprowadzanej zmiany, najczęściej będzie to w granicach 10-40 zł/edycję. Zwróćcie uwagę na poprawność zapisu treści, dat, czy nie występują literówki, itp.

Po zaakceptowaniu projektu rozpoczyna się proces produkcji. Na tym etapie nie możemy wprowadzać już zmian. Nie odpowiadamy za literówki, błędy interpunkcyjne, błędy w zapisie gości, itp. Dlatego ważne jest kilkukrotne sprawdzenie tych elementów w celu upewnienia się, że wszystko jest poprawnie.

Czas realizacji zamówienia najczęściej wynosi do 10 dni roboczych. Istnieje możliwość realizacji zamówienia w ciągu 5 dni roboczych, usługa ta jest dodatkowo płatna 30% od całości zamówienia. Jeżeli chcecie skorzystać z ekspresowej realizacji prosimy o kontakt mailowy.

0
    0
    Twój Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu